Výňatky z vystoupení A. Babiše v poslanecké sněmovně

news img "Takže, pane Bendo, prostřednictvím paní předsedající, vy tady sedíte 24 let, tak já se ptám, co jste tady řešili z těch tunelů polistopadové historie naší země (.

..) Vy jste tady řešili kupónovou privatizaci, Harvardské fondy Koženého? Ty nás stály 100 miliard. (…) Státní banky, které jste nechali rozkrást a které jste následně vyvedli do ČKA, kde jste to rozkradli po druhé.

A co lehké topné oleje. A konkurs Chemapolu. A Agrobanka za 50 miliard. A Bohemia za 20.
A co kauza IZIP, peníze, které skončily někde na účtech ve Švýcarsku.
Proč jste nevysvětlili tento tunel vašim členům ODS!

ČKA nás stála 230 (236?) miliard. IPB měla 270 miliard špatných úvěrů.
A co naše předsednictví Evropské unii spojené s kauzou ProMoPro.
Pan Kalousek mluvil v Bruselu o ostudě ohledně Čapího hnízda.
Ne, vy jste udělali největší ostudu.
Vy jste řešili kauzu ProMoPro za 180 milionů Kč, které odešly na účty nastrčených firem a které vybírali bílí koně v hotovosti.
(…)

A co třeba mimořádná schůze kvůli solárním spekulantům?

Celkem Češi - daňoví poplatníci zaplatí kvůli špatnému zákonu zhruba 600 miliard korun navíc za podporu solárních baronů, což je kvalifikovaný odhad Energetického regu-lačního úřadu.
A navíc pět z dvaceti největších solárních elektráren mělo anonymní akcie. Kdopak asi byl jejich vlastníkem? Martin Roman? Nebo Háva od Kalouska? Kmotři? Nebo dokonce někteří poslanci?

Když náklady na solární elektrárny začaly prudce klesat,
ale podpora ceny garantované státem ne, očekávalo se, že vláda Mirka Topolánka nějak zareaguje.
K ničemu nedošlo. Důsledky - jedno z největších tunelů na veřejné prostředky se tak potýkáme dodnes. Za rok 2016 vydá český státní rozpočet na podporu obnovitelných zdrojů téměř 44 miliard, z toho je dotace ze státního rozpočtu 22 miliard a zbytek zaplatí občané.
(…)

Dotační podvody.
Já se ptám, prostřednictvím paní předsedající, paní Němcové, ta tu sedí 18 let.
Svolali jste mimořádnou schůzi třeba kvůli největšímu dotačnímu podvodu ROP Severozápad, kde byl tehdejší šéf Petr Kušnierz už odsouzen na pět let za to, že si říkal o úplatky? Právě dnes ho soud poslal do vězení na sedm let za ovlivňování dotačních projektů v hodnotě 1,4 miliardy korun.
Zajímalo by vás, kdo ho do funkce dosadil? No přece ODS.
Konkrétně tehdejší předseda regionální rady Jiří Šulc.
A pan Kušnierz začal u soudu mluvit - o tom, jak ho ovládala chobotnice vedená lidmi napojenými na ODS. A vysvětloval to tady někdo?
(…)

A proč jste ve Sněmovně neřešili privatizaci karlovarské Becherovky?
Nebo asi tady všichni trpíte ztrátou paměti. Tak já vám to připomenu.
O privatizaci karlovarské Becherovky pravděpodobně rozhodlo to, že vítězná firma měla ve vlastnické struktuře Karla Schwarzenberga přítele finančníka Zdeňka Bakaly, který o několik let později brutálně ovlivnil privatizace OKD a z firmy vytuneloval 110 miliard korun.

Vše kolem privatizace Becherovky se odehrálo ve středu 3. září 1997.
O přestávce jednání Poslanecké sněmovny. Tehdy se pro strach z parlamentu narychlo sešla Klausova vláda a většinou hlasů upřednostnila nabídku pana Bakaly a Schwarzenberga. (...)
Pro tento projekt zvedli ruce všichni ministři za Občanskou demokratickou alianci. Je zvláštní, že členem ODA byl tentokrát taky pan Schwarzenberg. Byť většina Klausovy partaje podle pamětníků upřednostňovala firmu Stock.
Nicméně vyhrál tedy pan Schwarzenberg a s panem Bakalou, a to přesto, že jejich podnikatelský záměr byl meziresortní komisí vlády označen za nejhorší.
Proč jste tedy ve Sněmovně nikdy neřešili podivné okolnosti této privatizace, kterou prokazatelně ovlivnila vysoká politika, nikoliv ekonomické zájmy českého státu?
(…)

Privatizace OKD. (…)
Proč policie nezasáhla, když bývalý šéf Fondu národního majetku Češka podal trestní oznámení a pokusil se tento proces zastavit?
Případ OKD je případ bezprecedentního bezcitného vytunelování firmy, kde jeho finančník Bakala a jeho kumpáni díky privatizaci získali a vytáhli z firmy OKD přibližně 110 mld korun. Ano, vážení horníci, 110 mld. korun.
(…)

A co je dneska výsledkem? OKD hrozí kolaps. Hrozí uzavírání dolů a propouštění horníků.
Ptám se. Proč nehovoříme o této kauze a jejich důsledcích,
která se významnou měrou dotýká státu? Je tu snad mimořádná schůze kvůli tomu?
Jasné, že není. Pan Bakala byl přece sponzorem politických stran.
Přece ODS a TOP 09. Jen v roce 2010 dal 15 mil. ODS a TOP 09 7,5 mil.
A Věcem veřejným 6 mil. Já vás tedy žádám, abyste ty peníze vrátili firmě OKD.
Vraťte to horníkům, abychom platili méně pro jejich předčasné důchody, které jsme jim slíbili… atd."

Očekávalo se, že se každý poslanec, který z řečniště poslanecké sněmovny tak zásadově odsuzoval A. Babiše, omluví občanům České republiky za sebe a za stranu, kterou reprezentuje, za to, že Poslanecká sněmovna PČR po více, než dvě desetiletí pokrývala bez zaváhání mlčením kauzy, které A. Babiš vyjmenoval ve svém projevu, které občany ČR stály stovky miliard korun.

 

Fotogalerie

Foto 2

Foto 2

Foto 3

Foto 3

Foto 4

Foto 4
 
 
Vloženo: 22. 09. 2016       Kategorie: Vaše články   Autor: BEZ KOMENTÁŘE...

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • no a na své sviňárny si milý Andreji Babiši zapomněl?

    jak jinak, když se jedná o volební žvásty nevolitelných šmejdů z ANO. My četli knihu "Počestný AB" my víme jak chudý Andrej zázračně zbohatnul .... a ano Čapí hnízdo je jen ten menší z tvých tunelů. A soud na Slovensku ještě neskončil...tak pokud tam nebude svědčit zase několik STBáckých soukmenovců...bude to černé na bílém Bureši. A vážně jen pitomec volí stranu ANO.

    reagovatten co nekrade2016-10-03 20:08:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Krásná nabídka úvěru

    E-mail: sanchezgracerenalta@gmail.com Jsem bankéř v důchodu, který pracuje srdce své banky. Mám velké množství v mém účtu a mým zájmem je, aby pomohli lidem, kteří nemají prostředky na realizaci projektu, jsem pomáhat lidem vážně a čestně, kteří mohou splácet tento úvěr v obvyklém čase. To bude nechat péči úzce spolupracovat s notářem postupy pro provedení této transakce. Nabízím půjčky na krátkodobém, střednědobém a dlouhodobém horizontu od 2000 EUR na 500.000 EUR a nad rámec. Můj big-bang je provedeno s úrokovou 2%

    reagovatsanchez2016-10-02 14:38:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Z Přerova co jsi tím chtěl jako říct?

    Ty budeš asi také nomenklaturní kadr strany všech gaunerů z Přerova.Nedělá vám šéfa trafikant Jemelka? Je to taký takový proamerický pitomec. Nevím ,že by nějaký Jemelka udělal pro Přerov něco užitečného. Jen tady píše ty svoje slinty a myslí si ,že mu to někdo žere. Akorát se chceš nějak mstít a ono ti to nevycházi.

    reagovatČi onak2016-09-25 07:21:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Karle a co by si tak chtěl se Mahelem A ty jsi nebyl v ROH ? Tak vidíš jak jsi zaostalý.

    Pomlováš všechny kolem a vůbec si asi neuvědomuješ ,že největší gauneři jsou ti co tady prosazují vrahy Mašíny dokonce i vraha Hučína. Z Přerova ty budeš určitě agent z KANU nebo nějaké kavárenské povalečské společnosti. Podle tebe drtivá většina lidí je poškozena bývalým režimem? A ty jsi ta bílá vrána ? Sama cnost a poctivost.Kolik ti je vlastně let ? Poradím ti.Sedni si v klidu a napiš sokromý dopis panu Babišovi a uvidíme co ti odepíše a pak ho zveřejni.Tady o ty tvoje nepodložené blujance není zájem. Znám ještě jednoho kavárenskýho blba nějaký nedoštudovaný a věčně vyhazovaný Fenrych.No a ty si na tom stejně.

    reagovatPája2016-09-25 07:10:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro volič KSČM ,Levicový volič / Hučína/ a jim podobné

    Ubohá debata ala Hučín........

    reagovat2016-09-24 23:39:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro volič KSČM ,Levicový volič / Hučína/ a jim podobné

    Ubohá debata ala Hučín........

    reagovat2016-09-24 23:39:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Karle a co by si tak chtěl se Mahelem

    Milý voliči KSČM, oprav si, prosím, ten pravopis, děláš tím ostudu celé té vaší velké straně.

    reagovatMacecha2016-09-24 18:01:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Karle a co by si tak chtěl se Mahelem

    Kdyby lidi volily KSČM tak takovi jako Hučín bybyli v lochu až by byly černi.

    reagovatVolič KSČM2016-09-24 16:28:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Karle a co by si tak chtěl se Mahelem

    Jakej názor Hučína, ten má problém spočíst i psovi nohy, chyťte se za ruky a běžte radši zametat dlažby v Kazetu.

    reagovath2016-09-24 15:43:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro z Přerova

    To, že jsou veřejně ve vitrině KANistů urážen nejen pan prezident Zeman, ale i pan Babiš je bohužel smutná pravda. Nejhorší na tom je, že policie ač byla vyzvána nekoná. Ve vitrině KANistů jsou vystaveny červené trenýrky jako důkaz toho, že lze urážet našeho demokraticky zvoleného prezidenta Zemana. Je skandální, že osoby, jako je Hučín jsou oceňovány a dokonce zařazeny do kategorie válečných veteránů za jakýsi 3 odboj, který ani neexistoval. Zatím není jisté, zda terorista Hučín je na kandidátce. Může jít o jinou osobu se stejným jménem. Na kandidátce je napsáno že je jednatel. Pokud by to byl náš několikrát trestaný recidivista a terorista, tak by tam jistě bylo uvedeno, že je fabrikant a národní hrdina.

    reagovatLevicový volič2016-09-24 13:00:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to nebyl dědek, ale otec

    - Martin Schulz jest synem Karla Schulza SS-Hauptsturmführera i hitlerowskiego szefa gestapa. Škoda, že jsem nejdou vložit fotky. Hučín a jeho kecy o Babišovi a Zemanovi. Chudáci. Vždycky budu raději volit Babiše, jak oranžovou mafii s předsedou,který se narodil jako politik.

    reagovatGoogle2016-09-24 11:58:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro z Přerova

    Z Přerova běž do prdele s Hučinem počkej po krajských volbách ve kterých kandiduje. Na hlupáka ventila reagovat. Myslím, že kdo je zhuleny bude tvůj případ. Jeden problém Babiše na 10 ČSSD. Taky jen pár vyjmenuji socko. Sobotka OKD a Bakala, zlatokop Rath, o pruserech na krajích nemá cenu diskutovat. Dnes řešeny Hradecký. A Přerov mafiáni z oranžového hnízda jen 20 mega letiště to je pro socky muška, Škodovka, a věci jako DD , autobusak nebudu zde rozebírat. Jako vždycky Zloděj křičí, chyťte zloděje. Hučín je takový kokot, že ani neví že Schulz EU je vnukem esesaka. Opravdu tady ty diskuse stoji za úsměv.

    reagovatznámi2016-09-24 11:25:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle a co by si tak chtěl se Mahelem

    Tak já spíše naslouchám názoru těch, kteří si komunistickou totalitu prožili i v kriminálech za odpor a odboj proti komunistické diktatuře.. Jedná se mi o bývalé politické vězně, kteří mají kredit a byli rehabilitování za svoji činnost. Jejich kritický názor na komunistického exponenta Babiše (Bureše) je např. ve vitrině KANu naproti Gymnazia J.Škody. Velmi mne zaujal názor V..Hučína, který prohlásil: "Nedovedu si představit, že by třeba v Německu a nebo v Izraeli byl na postu ministra financí bývalý agent gestapa a nebo člověk podezřelý ze spolupráce s gestapem". Já samozřejmě chápu, že tady v této postkomunistické společnosti má drtivá většina lidí tak zvaně přeraženou páteř již od svých mladých let a to nejen členstvím v SSM, ROH, SČSP, KSČ, LM a v mnoha dalších vlastizrádných organizacích schvalujících okupaci SSSR v r. 1968. Jo "vážení" tohle se vám asi těžko čte, ale co s tím, že? No a výsledkem toho všeho je, že komunistická nomenklatura Babiš je tam kde je a vy mu k té pozici ještě pomáháte.

    reagovatZ Přerova2016-09-24 09:41:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro tak

    Jsem velmi rád, že vím koho mám tedy podle Vašeho článku volit. Jelikož jste vyjmenoval všechny strany kromě ANO. Myslíte to ANO, které vede BAbiš, který neumí pořádně česky, myslíte to ANO s Čapím hnízdem, které určitě není BAbišovo, myslíte to ANO, kdy Babiš z nás dělá blbce, že doposud nevěděl jak velké a komu se přidělují sociální dávky? Vzpamatujte se člověče, už nic neberte, a zkuste začít přemýšlet a posuzovat stejně na obě strany. Myslíte to ANO ve kterém je Měřínský a řekl nám pravdu o cyklověži? Myslíte to ANO ve kterém je KOšutek bývalý člen ODS na které nadáváte , který chodil 13 let do školy? MYslíte to ANO ve kterém je Bc. Navrátil, který neumí nic přeřčíst a ne tak promluvit? Přeji mnoho úspěchů.

    reagovatventil2016-09-24 09:24:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle a co by si tak chtěl se Mahelem

    Karle co slovo to perla svinim. A Maheluv diskuzní komentář k smíchu. Nevím jestli je tak najivni nebo blbý. Zvlášť u alkoholu kolik přiznaš prodeje, kolik faktur jde do koše ? Ptdel si dělejte ze svých manželek. EET tu mělo existovat od 90 let. A kecy o údajném StB. Kolik z vás bylo komoušů a klanělo se po prdel. Dnes to hajizlici omlouvate nutnosti. Zameťte si před vlastním prahem a potom kritizuje ostatní lidi.

    reagovatznámi2016-09-24 08:33:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:nám to pan Babiš řekl hezky od podlahy jak to v naši zemi je

    Ano, milý Taku, v podstatě máte pravdu. Snad jen mě mrzí, že jste vynechal ANO. ANO je strana, která jen využívá systému zavedeného těmi, které oba kritizujeme. A populisticky je kritizuje i Nebureš. Průserem je systém. A Nebureš si jen sbírá voliče, ANO, bude líp. Komu?

    reagovatKarel Jemelka2016-09-24 00:13:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nám to pan Babiš řekl hezky od podlahy jak to v naši zemi je

    a přesto se najdou lidé kteři tyto politické strany zlodějů budou znovu a znovu volit. Od Ferdy se jeho reakce na článek dala očekávat, socky to ani jinak neumi ale vy ostatni by jste se měli stydět. Zatimco vy se tu před každými volbami hádáte který z vás je lepši a vice politice rozumi tak oni, ta banda politiku pro život, se vám vždy jen vysmiva. Clovek ktery stale jeste veri ze CSSD, KDU/CSL, ODS, TOP9 jdou do voleb pro nase deti, pro nasi lepsi budoucnost je vlastne nemocny chudak ktery si neumi udelat na spinavou politiku vlastni nazor. Takovy lide pak voli dokonce takove pitomce jako ten nas ktery zde vystupuje pod jmeny Ferda, Jura, Ventil atd.

    reagovatTak2016-09-23 22:13:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    A také je nutno zmínit, že Babiš-Bureš byl nomenklaturní kádr KSČ.

    reagovatZ Přerova2016-09-23 22:12:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Když si blbec hraje na chytrýho

    Přesmé, pane Mahel. Děkuji.

    reagovatKarel Jemelka2016-09-23 21:30:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Tůhle jsem Pane Jemelko myslím si ,že někoho nařknout bez důkazů je jenom myšlení ukřivděných lidí.

    Pane Nedělko. Nevím, jestli to děláte schválně, ale otáčíte posloupnost. Tak to narovnáme. Nejdříve musel být založen spis. Pak přišlo řádné proškolení a práce v zahraničí až nakonec. Vy budete, pane Nedělko Aňák, že? Že mě Babiš strká do jednoho měchu s ním, tím, že prohlašuje "Jsem jeden z vás" mě uráží. Vy používáte stejnou rétoriku. "Skutečnost nikoho nezajímá?" Mýlíte se, mě ano.

    reagovatKarel Jemelka2016-09-23 21:29:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Tůhle jsem Pane Jemelko myslím si ,že někoho nařknout bez důkazů je jenom myšlení ukřivděných lidí.

    Existuje nekdo..kdo za komunistu pracoval v zahranici...a nebyl na nej automaticky veden spis? Existuje nekdo..kdo po pobytu v cizine..nebyl vzdy vyslechnut? Ano....ale pouze ti, jejihz svazky byly v r. 90 zkartovany...a bylo jich pul snemovny

    reagovatPetr Nedelka2016-09-23 21:14:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Argumenty odpurcu Babise: Capi hnizdo, STB, Dotace Agrofertu, a konecne "koblihy". Fakta zadna..dukazy zadne. Skutecnost nikoho nezajima. Vysledky soudu nikoho nezajima. Az je to odporne..kolik spiny je- nejen ve vlade, ale i mezi lidmi. Pritom te spiny je tady uz za 27 let tolik, ze uz to ani nelze sledovat. Jeden za 18, druhy bez 2 za 20.

    reagovatPetr Nedelka2016-09-23 21:11:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Tůhle jsem Pane Jemelko myslím si ,že někoho nařknout bez důkazů je jenom myšlení ukřivděných lidí.

    U soudu s Babišem byly předloženy svazky, které jednoznačně prokazovaly spolupráci Babiše s StB. Babiš byl dokonce opětovně využíván jako agent i po selekci, která v r. 1986 byla provedena. V té době se StB zbavovala spolupracovníků, kteří byli málo aktivní. Babiš dokonce navštěvoval konspirační byt StB a to mohli jen skutečně spolehliví konfidenti. Pokud vím, tak ve věci Babiš proběhne dovolání k Nejvyššímu soudu SR a tam se uvidí. Tedy ještě není konec. Na jedné přednášce pan Hučín (válečný veterán 3.odboje) prohlásil: "Pokud by to měl Babiš-Bureš u soudu vyhrát, tak je nutno sdělit, že tady žádná StB nebyla a pokud ano, tak to byli jenom takoví hodní strejcové co si občas něco napsali" . Prostě svědectví 2.estébáků z nichž jeden po mozkové příhodě ztratil paměť a druhý vypověděl, že to vše si tak jenom něco napsali je fakt síla. Tohle mohlo projít jenom Babišovi. No zkoušejí to na nás jak se dá.

    reagovatZ Přerova2016-09-23 18:36:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když si blbec hraje na chytrýho

    tak vypotí blábol typu - trafikant krade a prodává zboží na černo bez dokladů. Opravdu toto je dedukce od pořádného hňupa. Trafikant nic na černo prodávat nemůže ani kdyby chtěl. Cigarety jsou kolkované, nemůže prodat ani kusovku. Alkohol je také kolkovaný a celníci po metanolové kauze jsou stále ve střehu a provádějí časté kontroly. Časopisy a noviny si trafikant sám nevytiskne. Známky a kolky nejde už vůbec jako ceninu prodávat na černo. Na všechny prodávané produkty má trafikant stanovenou cenu. Neudělá si marži na nic tak jako to můžou udělat všichni ostatní obchodníci. Ceny jsou pevné. Navíc sortiment trafikanta prodává kdejaký supermarket. Myslíte si ještě, že trafikant na těch pěti metrech čtverečných, s průměrnou marží deset procent při pevně stanovených cenách, stát v něčem okrade ? Trafikant má celou EET u zádele, on nic na tržbách ošidit nemůže. Jen ho to bude stát víc peněz a času navíc. Jen hloupý volič ANO ted nad EET jásá , ale o pár měsíců později bude nadávat jak je všechno dražší.

    reagovatMahel2016-09-23 15:55:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Dva v olova z ČSSD

    omluva - Hradec Králové. A to jsem ještě zapomněl na Šlachtu a Ištvána na Úřadu vlády v roce 2O13, končící to na nezdaněných kabelkách jedné kobyly.

    reagovatvolové2016-09-23 12:56:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Dva v olova z ČSSD

    Seniore není nad to poslat někam před volbami anebo před otvíráním obálek policii. My obyčejní volové stejně nebudeme vědět, kde je pravda jak v Olbramovicích ( Čapí hnízdo), tak v Olomouci, tak v Hradci králové a tak i v našem Přerově. Prostě bylo, je a bude to vždy mocenský boj a vyřizování účtů jedné skupiny politických rváčů proti druhé nebo třetí. A tomu není třeba dělat kompars a tleskat a jásat. Není totiž vůbec nad čím.

    reagovatvolové2016-09-23 12:52:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Tůhle jsem Pane Jemelko myslím si ,že někoho nařknout bez důkazů je jenom myšlení ukřivděných lidí.

    Mate důkaz ,že pan Babiš byl agent StB? Pokud vim tak ho soud osvobodil. Není fér tak mluvit o někom a přitom nemít nic vruce. O vás je všeobecně známo ,že jste americký vlezdoprdelista tak raděj se starejte koho budete mít příští rok za vzor. Vy nekradete? Kdyby jste byl schopný podnikatel a ne jen ubohý restituent ,trafikant a navíc špapatný obchodní příručí tak by jste se tady nemusel vyblít z nenávisti a závisti. Dobře jte to napsal "zloděj křičí chťte zloděje" Že by jen náhoda?

    reagovatMilan Slovizil2016-09-23 11:16:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a co odpověděl p. Benda?

    reagovatjůli2016-09-23 09:34:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle raději drž hubu

    Karle a zrovna ses probudil z draku a ruka v nočníku. Kolik zaměstnáváš lidi, kolik odvadiš daní ? Jsi asi po velkém draku, když jsi napsal takovou kokotinu. Čápi hnízdo se šetří a pokud něco najdou, určitě to vytáhnou. Tak jaké zlodějny máš na mysli EET to je na podobné podvodníky jako jsi ty. Kolik prodáš zboží na černo bez dokladů ? Tak se pochlub ?

    reagovatznámi2016-09-23 08:23:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dva v olova z ČSSD

    Vy dva blbečci, jeden blby a druhy blbější. Není to tak dávno, když jste řvali jako střelena prasata, jak máme respektovat rozsudek Lajtocha a oranžové mafie. Na Babiše nebylo ani podané TO. Pokud vím, prošetřuje finanční komise EU. Bez jakého kolik komentáře o tom, že by se něčeho dopustil. U nás v republice vždycky platilo "Zloděj křičí chyťte zloděje." Co vy dva chudáci a PČR na krajském v Hradci Králové. Raději držet socky rypaky to za prvé a za druhé co děla redakce po tom je vám hovno.

    reagovatsenior2016-09-23 08:14:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tůhle jsem

    kamsi jel a vidím billboard. Čuměl z něj na mě Andrej Babiš. Pod jeho hubou bylo napsáno: "Jsem jeden z vás". Nee, pane Babiši, nesouhlasím. Každý v této zemi nebyl příslušník STB. Já tedy rozhodně ne. K článku. Pochopíme už někdy, že zloděj křičí chyťte zloděje? Pan Babiš nechápe, že mu právě tyto struktury, které kritizuje, umožnily krást tak jak krade. Ano je nevolitelné.

    reagovatKarel Jemelka2016-09-23 08:13:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Volit to menší zlo

    Když všetci kradnů, tak moje drobné na Čapím hnízdě je přece omluvitelné. Jsme jenom lidi.A o partě Puchalského mě přijde morbidní zde hovořit,co řeší nebo spíše neřeší ale brečí na předešlé politiky. Jak dlouho jim to ještě vydrží - další volební období? Rozum do hrsti a nenaletět populistům a udavačům.

    reagovatJarda2016-09-23 06:04:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dobrá reklama na Hnutí ANO. Redakce maže cokoliv, co by jenom trochu chválili ČSSD, ale reklama na ANO BUDE LIP ji nevadí. No jo. 50 000 000 korun ukradených dotací na Čapí hnizdo Andrejovi odpustime, protože začínal od píky? Ne. Lhaní Měřínskeho nám nevadí? Ne? Arogance Puchalskeho nám nevadí? Ne? Tak to jsi jeden z mála.

    reagovatFerda2016-09-22 22:32:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Volit to menší zlo

    Po přečtení retra špíny, které poslanci parlamentu připustili v podání Andreje musí každý nezaujatý konstatovat, že je to svatá pravda. Tak koho v krajských a senátních volbách volit ? Já se budu řídit menším zlem a budu volit Andreje. Když přehlédnu to čapí hnízdo, když si zahrál malou domů a z obyčejných lidí udělal chvilkově blbce, tak v ČR nemáme nikoho tak schopného, který by se ty sračky předešlých politiků alespoň konsolidoval a hlasitě to nazýval. Rovnž podnikám a vím, že je to každodenní boj, aby firma i zaměstnanci byli alespoň trošku spokojení. Z tohoto pohledu se dívám i na Andreje , který začínal od piky a propracoval se mezi nejlepší podnikatele v EU a nenakradl to hned ze začátku jako jiní rádo by velko podnkatelé. Pohleďme na partu Puchalského, kterým nezávidím ani minutu ve funkci, jak musí řešit lehkomyslná rozhodnutí předešlý garnitur spojených s prodeje Škodovky, pronájmem fotbalových hřišť na Sokolské, nevyužitím Hotelu Strojař apod. Dnes jsem si přečetl že město má zájem spojit nádraží se zónou v Přerově. Nneí to tak dlouho,když jistý zahraniční podnikatel 6 měsíců dopředu nabízel možnost zprostředkovat zřízení skladů v Bochoři americké společnosti Amazon, která by tu zřídila postupně až 5.000 pracovních míst.

    reagovatRozhodnutý volič2016-09-22 21:43:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Volby do kraje by ovládlo ANO.

publikováno 26. 09. 2016 sekce: Vaše články
komentářů: 52
Volby v kraji by ovládlo ANO.

Velký přelet nočním Přerovem - TU 154 NAGANO

publikováno 25. 09. 2016 sekce: Vaše články
komentářů: 3

Na nejužším místě ve městě dnes ve 03:00 hod.

Přerove, ó Přerove.

publikováno 24. 09. 2016 sekce: Vaše články
komentářů: 16
Tak jsme sešli.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy